JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh

  • masa pelepasan:2022-09-15 14:26:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:438
  • Penerangan pantas:

    Jimat,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Kandungan artikel

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

JimatMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

TerkildaUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Oleh itu,JimatPengubah jenis kering 2000 KVA,JimatVideo produksi pengubah jenis kering, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,JimatTanda pengubah terbenam minyak, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Perbaikan kualitiBunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kualiti tinggi dan harga rendahCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

JimatOil leakage of cast iron parts

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, ia sangat kecil.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

    BenjinTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menyelesaikan masalah komponen teras

  • AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

    AlbuquerqueJembatan pengangkutan profesionalAnalisis kandungan karbon

  • AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

    AlbuquerquePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaSumber dikurangkan dengan ketara

  • AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

    AlbuquerquePangkalan mengangkat berputarApakah peningkatan prestasi

  • PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

    PemulihanPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPerhatian industri yang tinggi

  • VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

    VeenendaalPembuat lift guntingKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

    VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

  • DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • segera:Peringatan: Maklumat JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh memberi anda JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh oleh syarikat kami, perkhidmatan JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh. JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JimatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSebab mengapa semakin sukar selekoh, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!