ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-09-15 16:17:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:433
  • Penerangan pantas:

    Thamaga,Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Sema

Kandungan artikel

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

ThamagaUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

BristolPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pertama-tama,ThamagaHarga pengubah kuasa 500KVA, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi),ThamagaMulti voltage output transformer, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Bahan pemasanganMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Menurut statistik untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Pembuat pengubah jenis kering

ThamagaDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • VersaillesTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPenyelesaian untuk masalah produk

    VersaillesTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPenyelesaian untuk masalah produk

  • VersaillesVilla keluarga dan lifPerkembangan teknologi

    VersaillesVilla keluarga dan lifPerkembangan teknologi

  • BaniPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringCara memilih yang baik

    BaniPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringCara memilih yang baik

  • GorinchemPlatform angkat hidraulik tetapApa pengetahuan yang patut dipelajari

    GorinchemPlatform angkat hidraulik tetapApa pengetahuan yang patut dipelajari

  • GorinchemJembatan pengangkutan bekasTekanan yang diperlukan dapat disesuaikan untuk mencapai tahap p

    GorinchemJembatan pengangkutan bekasTekanan yang diperlukan dapat disesuaikan untuk mencapai tahap p

  • GenovaJembatan naik hidraulik tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

    GenovaJembatan naik hidraulik tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

  • Genova8 ton jambatan naik bergerakApakah faktor kerja

    Genova8 ton jambatan naik bergerakApakah faktor kerja

  • GenovaBiaya lif rumah tangga kecilBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

    GenovaBiaya lif rumah tangga kecilBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan memberi anda ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan. ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ThamagaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanCiri penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!