GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • masa pelepasan:2022-09-15 17:30:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:195
  • Penerangan pantas:

    Garango, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,GarangoKapasiti muatan berlebihan dan masa peng

Kandungan artikel
ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,GarangoKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

GarangoPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

CodleaOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

bekalanApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Bahan langsungImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Pembuat pengubah jenis kering

GarangoBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,GarangoKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

BandarBentongMaklumat produk lain
  • IndianapolisJembatan naik jenis otomatikAnalisis ciri dan kelebihan

    IndianapolisJembatan naik jenis otomatikAnalisis ciri dan kelebihan

  • KisvardaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikDi mana kelebihan utama

    KisvardaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikDi mana kelebihan utama

  • KisvardaLif legu aluminium yang diletak di keretaKeadaan berkarat

    KisvardaLif legu aluminium yang diletak di keretaKeadaan berkarat

  • KisvardaHarga lif rumah tangga 5 tingkatAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    KisvardaHarga lif rumah tangga 5 tingkatAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • Pinar del rioMaterial pengisihan pengubah jenis keringCara menilai baik atau buruk dengan mata

    Pinar del rioMaterial pengisihan pengubah jenis keringCara menilai baik atau buruk dengan mata

  • PhiladelphiaPlatform penangkapan hidraulik mikroTawaran pengeluar murah

    PhiladelphiaPlatform penangkapan hidraulik mikroTawaran pengeluar murah

  • PhiladelphiaJembatan naik keretaPengurusan profesional

    PhiladelphiaJembatan naik keretaPengurusan profesional

  • RolandoJembatan boardingAnalisis besar mengenai tujuan

    RolandoJembatan boardingAnalisis besar mengenai tujuan

  • segera:Peringatan: Maklumat GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi memberi anda GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi oleh syarikat kami, perkhidmatan GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi. GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GarangoModel pengubah tenggelam minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!