CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri

  • masa pelepasan:2022-09-16 09:21:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:553
  • Penerangan pantas:

    Cibitoke,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel

Kandungan artikel

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

CibitokePerubah telinga pemeriksaan

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

GorisPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Yang mana lebih baikKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Pada pengurusan muatan:


CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri



Kebocoran minyak di flange looper

Selamat datang panggilanBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas,CibitokeModel pengubah jenis kering scb10, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun,CibitokePengubah minyak tenggelam 80 KVA, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah,CibitokeApakah pengubah jenis kering, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

CibitokeApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengubah kuasa

BandarBentongMaklumat produk lain
  • DabasPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKelebihan pembinaan operasi

    DabasPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKelebihan pembinaan operasi

  • DabasPangkalan meningkatPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

    DabasPangkalan meningkatPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

  • Bandar BoddenIsolasi minyak pengubah jenis minyakMulakan model pemasaran baru

    Bandar BoddenIsolasi minyak pengubah jenis minyakMulakan model pemasaran baru

  • BeverwijkPlatform angkat hidraulik 3 tonApa kelebihan dalam industri perlindungan

    BeverwijkPlatform angkat hidraulik 3 tonApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • BeverwijkMaintenance of boarding bridgeHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus meningkat

    BeverwijkMaintenance of boarding bridgeHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus meningkat

  • DuisburgJembatan boarding platform pemuatan bekasIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    DuisburgJembatan boarding platform pemuatan bekasIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri memberi anda CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri oleh syarikat kami, perkhidmatan CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri. CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CibitokePasar industri pengubah jenis keringEnsiklopedia terminologi industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!