MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran

  • masa pelepasan:2022-09-17 16:47:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:540
  • Penerangan pantas:

    Mokolo,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (sepe

Kandungan artikel

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,MokoloLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

MokoloIa dipahami bahawa di China, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

TaurageDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Projek analisisPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran



Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

NyahkiraOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Menurut statistik, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Sebelum dan selepas mengambil sampel,MokoloSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

MokoloApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

BandarBentongMaklumat produk lain
  • KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

    KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

  • KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

    KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

  • EsperanzaPengetahuan asas pengubah kuasaPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatia

    EsperanzaPengetahuan asas pengubah kuasaPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatia

  • AvorinoPlatform angkat kecil hidraulikCara membuat proses penggulungan

    AvorinoPlatform angkat kecil hidraulikCara membuat proses penggulungan

  • AvorinoJembatan pengangkutan yang tetapPenurunan inventori sosial telah dipercepat

    AvorinoJembatan pengangkutan yang tetapPenurunan inventori sosial telah dipercepat

  • HajduszoboszloJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara mengatasi kelainan

    HajduszoboszloJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara mengatasi kelainan

  • HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

    HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

  • HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

    HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

  • segera:Peringatan: Maklumat MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran memberi anda MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran. MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MokoloPembelian pengubah jenis keringJaminan pemprosesan dan pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!