GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik

  • masa pelepasan:2022-09-23 12:35:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:337
  • Penerangan pantas:

    Gamboma,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPermukaan flange tid

Kandungan artikel

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

QarazhalPermukaan flange tidak sama menghasilkan kebocoran minyak.

GambomaPasar pengubah dalaman lambat

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Pembuat pengubah kuasa

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti,GambomaPengubah kuasa, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,GambomaPengubah tiga fasa 480v hingga 380V,GambomaPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis kering, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Rekomendasi kata mulutPenukar jenis kering

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Pembuat pengubah kuasa


GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Rakmandasi halaman rumah& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

GambomaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

BandarBentongMaklumat produk lain
  • Genova8 ton jambatan naik bergerakApakah faktor kerja

    Genova8 ton jambatan naik bergerakApakah faktor kerja

  • GenovaBiaya lif rumah tangga kecilBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

    GenovaBiaya lif rumah tangga kecilBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

  • MocaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringCara mencegah karat

    MocaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringCara mencegah karat

  • TurkuPlatform angkat hidraulik tetapStatus pembangunan industri di China

    TurkuPlatform angkat hidraulik tetapStatus pembangunan industri di China

  • TurkuJembatan pengangkutan bekasFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

    TurkuJembatan pengangkutan bekasFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

  • MinneapolisJembatan naik kecilCara memilih yang sesuai dengan anda

    MinneapolisJembatan naik kecilCara memilih yang sesuai dengan anda

  • MinneapolisAutomatic aluminum alloy lifting platformApakah sebab kehabisan stok

    MinneapolisAutomatic aluminum alloy lifting platformApakah sebab kehabisan stok

  • MinneapolisDua roda mesin roda plat secara automatikBerapa lama kekeliruan di pasaran akan berlanjut

    MinneapolisDua roda mesin roda plat secara automatikBerapa lama kekeliruan di pasaran akan berlanjut

  • segera:Peringatan: Maklumat GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik memberi anda GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik oleh syarikat kami, perkhidmatan GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik. GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GambomaPengubah melangkah-up kilang kuasaKualiti yang sangat baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!