YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • masa pelepasan:2022-09-25 11:20:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:284
  • Penerangan pantas:

    Yangambi,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti menda

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pada pengurusan muatan:

YangambiUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ViroviticaBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik,YangambiPeralatan pengubah jenis kering, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

penjualKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,YangambiPelbagai pengubah, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

pelaburanIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

YangambiLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,YangambiPenukar 6 kV, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • ArsenePemuatan dan membuka jembatan bekasAdakah logik pasaran berubah

    ArsenePemuatan dan membuka jembatan bekasAdakah logik pasaran berubah

  • OsnablucJembatan naik trak bekasKualiti yang sangat baik

    OsnablucJembatan naik trak bekasKualiti yang sangat baik

  • OsnablucPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitKesan biologi akustik

    OsnablucPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitKesan biologi akustik

  • OsnablucLift tahapRingkasan penyiasatan keadaan

    OsnablucLift tahapRingkasan penyiasatan keadaan

  • San Antonio de los BanosMulti voltage output transformerCara memilih pengeluaran

    San Antonio de los BanosMulti voltage output transformerCara memilih pengeluaran

  • Hong KongKendaraan platform hidraulikCiri-ciri produk

    Hong KongKendaraan platform hidraulikCiri-ciri produk

  • Hong KongPenghasilan jambatan naikBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan h

    Hong KongPenghasilan jambatan naikBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan h

  • BagusJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBercakap mengenai organisasi kerja

    BagusJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBercakap mengenai organisasi kerja

  • segera:Peringatan: Maklumat YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam memberi anda YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam oleh syarikat kami, perkhidmatan YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam. YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YangambiPenukar 20 kVCara meningkatkan kecekapan mengepam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!