GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran

  • masa pelepasan:2022-10-01 15:24:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:562
  • Penerangan pantas:

    Ghat,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekue

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

GhatUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

MananjaryBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,GhatPengubah jenis minyak 35kV, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki,GhatPenukar jenis kering 400KVA, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kost pembolehubahUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, dll.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Nilai tinggiSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

GhatPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Ghat10kV transformer oil immersed, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pembuat pengubah kuasa

BandarBentongMaklumat produk lain
  • TallaghtPlatform jembatan naikPembangunan ekonomi wilayah pada amnya stabil

    TallaghtPlatform jembatan naikPembangunan ekonomi wilayah pada amnya stabil

  • PaksJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiSkim pemasangan

    PaksJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiSkim pemasangan

  • PaksPlatform mengangkat bergerak sendiriOperasi pasaran yang disasarkan

    PaksPlatform mengangkat bergerak sendiriOperasi pasaran yang disasarkan

  • PaksLift untuk villa keluarga tiga lantaiSelamat datang untuk menelefon

    PaksLift untuk villa keluarga tiga lantaiSelamat datang untuk menelefon

  • CifuentesNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakCiri dan spesifikasi umum

    CifuentesNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakCiri dan spesifikasi umum

  • HoofddorpLift hidraulik tetapJin Jiu semakin hampir, harga turun naik

    HoofddorpLift hidraulik tetapJin Jiu semakin hampir, harga turun naik

  • HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

    HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

  • DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

    DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

  • segera:Peringatan: Maklumat GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran memberi anda GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran oleh syarikat kami, perkhidmatan GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran. GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GhatKeuntungan pengubah tenggelam minyakBorang penghantaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!