Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang

  • masa pelepasan:2022-10-04 20:34:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:435
  • Penerangan pantas:

    Nama Surin,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung a

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

FarrukhābādPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari m.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Laporan pemeriksaan kualitiKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,Nama SurinFungsi pengubah jenis kering, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,Nama SurinHarga pengubah jenis kering 125kva, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Helaian PetikanSelepas memegang bolt longgar, segel flange,Nama SurinGambar pemasangan pengubah kuasa, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Nama SurinSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

BandarBentongMaklumat produk lain
  • PerkhemahanTanda paksi naikApakah bahan mentah dan kegunaannya

    PerkhemahanTanda paksi naikApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • PisaJembatan pengangkutan gudangCara mempromosikan pembangunan

    PisaJembatan pengangkutan gudangCara mempromosikan pembangunan

  • PisaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriTrend lemah atau pemulihan jangka pendek

    PisaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriTrend lemah atau pemulihan jangka pendek

  • PisaMesin pembukaan hidraulik besarTeknik perlindungan permukaan

    PisaMesin pembukaan hidraulik besarTeknik perlindungan permukaan

  • Santiago de las VegasOperasi ekonomi pengubah kuasaFaktor utama pembelian industri

    Santiago de las VegasOperasi ekonomi pengubah kuasaFaktor utama pembelian industri

  • El PasoPembuat harga trak angkat hidraulikPengenalan komposisi dan fungsi

    El PasoPembuat harga trak angkat hidraulikPengenalan komposisi dan fungsi

  • El PasoTekanan hidraulik bergerak paksi naikHarga akan meningkat selepas percutian

    El PasoTekanan hidraulik bergerak paksi naikHarga akan meningkat selepas percutian

  • WijchenJembatan pengangkutan khususCara membezakan kualiti produk

    WijchenJembatan pengangkutan khususCara membezakan kualiti produk

  • segera:Peringatan: Maklumat Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang memberi anda Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang oleh syarikat kami, perkhidmatan Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang. Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Nama SurinPengubah bekalan kuasa S11Cara mengira panjang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!