KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi

  • masa pelepasan:2022-10-05 17:14:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:202
  • Penerangan pantas:

    Khemisset,Pembuat pengubah kuasaOperasi pengubah tenggelam minyakKhemissetPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui me

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

KhemissetPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, m.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,KhemissetPembuat pengubah bekalan kuasa, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Harga yang boleh diterimaIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi,KhemissetBerapa banyak pengubah kuasa 160, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit,KhemissetHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Pengurusan industriManufacturing process and steps of dry-type transformer

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

KhemissetTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

    GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

  • SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

    SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

  • SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

    PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • segera:Peringatan: Maklumat KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi memberi anda KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi. KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KhemissetPengubah jenis kering 2500kVAKepelbagaian fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!