BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi

  • masa pelepasan:2022-10-06 10:09:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:285
  • Penerangan pantas:

    Bouznika,BouznikaPengubah bekalan kuasa dan distribusi,Operasi pengubah tenggelam minyakKerana pengangkutan penukar dan konduktor

Kandungan artikel
BouznikaPengubah bekalan kuasa dan distribusi,

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

BouznikaPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KardhitsaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi



Syarikat pengubah minyak terjun

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Skop projekSebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,BouznikaName, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.


BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama,BouznikaTransformer tenggelam minyak S13, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Konsultasi bebasPembuat pengubah jenis kering

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

BouznikaKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • PhoenixJembatan naik hidraulik bergerakCara bermain kesan pelindung yang baik

    PhoenixJembatan naik hidraulik bergerakCara bermain kesan pelindung yang baik

  • PhoenixPlatform mengangkat selai aluminium elektrikDi mana saya bekerja

    PhoenixPlatform mengangkat selai aluminium elektrikDi mana saya bekerja

  • PhoenixPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProses rawatan permukaan

    PhoenixPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProses rawatan permukaan

  • Delta del TigrePengubah bekalan kuasaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi

    Delta del TigrePengubah bekalan kuasaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi

  • XinjiangPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAkan menghadapi cabaran besar

    XinjiangPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAkan menghadapi cabaran besar

  • XinjiangTruck boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

    XinjiangTruck boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

  • PaksJembatan naik hidraulik bergerakMeningkatkan produktiviti

    PaksJembatan naik hidraulik bergerakMeningkatkan produktiviti

  • PaksPlatform mengangkat tali aluminumKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    PaksPlatform mengangkat tali aluminumKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • segera:Peringatan: Maklumat BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi memberi anda BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi. BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BouznikaPengubah kuasa 25kVBerita Terklasifikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!