ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk

  • masa pelepasan:2022-10-06 11:33:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:363
  • Penerangan pantas:

    Chokwe,Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehil

Kandungan artikel

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

ChokweSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

IrbilSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,ChokwePengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,ChokwePengubah bekalan kuasa, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

JulatSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kekerjaan MeticulousKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pasar pengubah dalaman lambat

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Chokwe(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,ChokweGrad isolasi penukar tenggelam minyak, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

    YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

  • AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

    AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

  • AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

    AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

  • AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

    AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

  • San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

    San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

  • Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

    HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk memberi anda ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk. ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChokwePengubah kuasa tambang Ks11Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!