Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan

  • masa pelepasan:2022-10-06 13:24:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:179
  • Penerangan pantas:

    Birni N Konni,Kebocoran minyak dari radiator paip panasSebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,Birni N KonniPengubah jenis kering scb13-1250kva, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Birni N KonniPerubah telinga pemeriksaan

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,Birni N KonniPasar pengubah jenis kering, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

IrbidPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Keperlukan pemasanganBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

PromosionManufacturing process and steps of dry-type transformer

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat,Birni N KonniDesign pengubah jenis kering, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • MyersPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

    MyersPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

  • MyersPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan penebat yang baik

    MyersPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan penebat yang baik

  • GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk

    GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk

  • las vegasPlatform angkat hidraulik 8-meterPenggunaan produk yang biasa

    las vegasPlatform angkat hidraulik 8-meterPenggunaan produk yang biasa

  • las vegasJembatan naik bimbitApa yang istimewa

    las vegasJembatan naik bimbitApa yang istimewa

  • OwenJembatan boarding jenis platformKriteria pembelian yang disyorkan

    OwenJembatan boarding jenis platformKriteria pembelian yang disyorkan

  • OwenPlatform mengangkat trek panduan tetapCara beroperasi dalam susun

    OwenPlatform mengangkat trek panduan tetapCara beroperasi dalam susun

  • OwenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaMod dan ciri operasi

    OwenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaMod dan ciri operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan memberi anda Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan. Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Birni N KonniPengubah terbenam minyakAnalisis proses pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!