GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

  • masa pelepasan:2022-10-06 13:31:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:392
  • Penerangan pantas:

    Gaya,Bunyi dalam kes kegagalan fasaCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil el

Kandungan artikel

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

GayaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

PhraeTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pembuat pengubah jenis kering

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, deformasi,GayaKod prestasi pengubah jenis kering, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak,GayaBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Harga yang adilUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, melakukan ia dua kali putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel dan kemudian lukis sampel minyak.

Berapa harganya?Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu,GayaBerapa banyak pengubah kuasa 160, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

GayaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang

    ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang

  • VenissieuxJembatan boarding tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

    VenissieuxJembatan boarding tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • VenissieuxPlatform mengangkat tali aluminumJurang bekalan pengeluar sukar ditebus

    VenissieuxPlatform mengangkat tali aluminumJurang bekalan pengeluar sukar ditebus

  • VenissieuxTahap angkat tetapBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat bertahan?

    VenissieuxTahap angkat tetapBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat bertahan?

  • Sar-e PolPengubah terkubur kotakSyarikat kekurangan dana

    Sar-e PolPengubah terkubur kotakSyarikat kekurangan dana

  • ShandongPlatform angkat hidraulik diletak silinderKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

    ShandongPlatform angkat hidraulik diletak silinderKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

  • ShandongJembatan penerbangan hidraulikPembangunan yang pelbagai meningkatkan daya saing pasaran

    ShandongJembatan penerbangan hidraulikPembangunan yang pelbagai meningkatkan daya saing pasaran

  • RostockJembatan boarding tetap sederhanaApakah perkara utama kaedah kawalan

    RostockJembatan boarding tetap sederhanaApakah perkara utama kaedah kawalan

  • segera:Peringatan: Maklumat GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan memberi anda GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan. GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GayaPengubah terbenam minyakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!