MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai

  • masa pelepasan:2022-10-06 14:05:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:595
  • Penerangan pantas:

    Magaria, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peral

Kandungan artikel
perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

MagariaSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

PetersburgKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Berapa banyak pengubah kuasa

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Helaian PetikanBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,MagariaPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.


MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Berapa banyak?Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza,MagariaPenukar kuasa S13-50 / 10, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Permukaan flange tidak sama,MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyak, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

MagariaApabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Operasi pengubah tenggelam minyak

BandarBentongMaklumat produk lain
  • San Antonio del TachiraPengubah pemulihan kuasaLapisan perlindungan anti selip

    San Antonio del TachiraPengubah pemulihan kuasaLapisan perlindungan anti selip

  • KaipingPlatform angkat elektrikDi mana

    KaipingPlatform angkat elektrikDi mana

  • KaipingJambatan naik selesaiFungsi yang berbeza digunakan

    KaipingJambatan naik selesaiFungsi yang berbeza digunakan

  • LegnanoRampa Lantai MudahCara untuk mengelakkan kerosakan

    LegnanoRampa Lantai MudahCara untuk mengelakkan kerosakan

  • LegnanoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTeknologi visualisasi

    LegnanoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiTeknologi visualisasi

  • LegnanoPlatform mengangkat alis aluminium bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan

    LegnanoPlatform mengangkat alis aluminium bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan

  • Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat

    Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat

  • DunPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikKejarlah kecemerlangan

    DunPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikKejarlah kecemerlangan

  • segera:Peringatan: Maklumat MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai memberi anda MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai oleh syarikat kami, perkhidmatan MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai. MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MagariaPengubah udara-sejuk tenggelam minyakPeningkatan prestasi yang pelbagai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!