ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-10-06 15:18:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:90
  • Penerangan pantas:

    ABBA,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis

Kandungan artikel

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat,ABBAPelbagai pengubah, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik,ABBAPengubah jenis kering 1250KW, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

ABBAPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

DilijanApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

pengetahuanUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Operasi pengubah tenggelam minyak


ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Servis jujurJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,ABBAKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

ABBAPada pengurusan muatan:

Mod wayar pengubah jenis kering:

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • BeichenJembatan penerbangan hidraulik bergerakKaedah pengenalan

    BeichenJembatan penerbangan hidraulik bergerakKaedah pengenalan

  • KoninJembatan memuatkan bekasAnda dialu-alukan untuk menghubungi

    KoninJembatan memuatkan bekasAnda dialu-alukan untuk menghubungi

  • KoninPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingEmpat bahagian utama reka bentuk p

    KoninPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingEmpat bahagian utama reka bentuk p

  • KoninTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa jenis gaya yang ada

    KoninTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa jenis gaya yang ada

  • AsadābādPengubah tiga fasa 480v hingga 380VPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan bertambah

    AsadābādPengubah tiga fasa 480v hingga 380VPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan bertambah

  • Bandar BaruPlatform angkat hidraulik dua tonPerkembangan dalam industri kimia

    Bandar BaruPlatform angkat hidraulik dua tonPerkembangan dalam industri kimia

  • Bandar BaruJembatan penerbangan teleskopikSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut

    Bandar BaruJembatan penerbangan teleskopikSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut

  • Belsko biawaJembatan naik bergerak hidraulikKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    Belsko biawaJembatan naik bergerak hidraulikKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • segera:Peringatan: Maklumat ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan memberi anda ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan. ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ABBAPenukar bilik pemulihanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!