BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga

  • masa pelepasan:2022-10-06 16:23:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:109
  • Penerangan pantas:

    Bauchi,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan me

Kandungan artikel

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

BauchiSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Mod wayar pengubah jenis kering:

MumfordLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar,BauchiApakah item ujian pengubah jenis kering, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Mod wayar pengubah jenis kering:


BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Pemasangan berfungsiPembuat pengubah kuasa

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,BauchiPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Laporan pemeriksaan kualitiApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,BauchiProspek pengubah kuasa, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

BauchiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • Gualai guaichiuPengubah peralatan elektrikBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

    Gualai guaichiuPengubah peralatan elektrikBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

  • TielEksperimen platform angkat hidraulikApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    TielEksperimen platform angkat hidraulikApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • TielBeli jambatan boarding hidraulikKeperluan untuk bahan kajian

    TielBeli jambatan boarding hidraulikKeperluan untuk bahan kajian

  • Belsko biawapelayar dockTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian dalam pemilihan bahan

    Belsko biawapelayar dockTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian dalam pemilihan bahan

  • Belsko biawaPlatform penunggang jenis trek panduanMemperkukuhkan latihan bakat R&D

    Belsko biawaPlatform penunggang jenis trek panduanMemperkukuhkan latihan bakat R&D

  • Belsko biawaLift elektrik tahapBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

    Belsko biawaLift elektrik tahapBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

  • CipollettiPengubah peralatan kuasaDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan irama

    CipollettiPengubah peralatan kuasaDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan irama

  • BertulisElectric hydraulic fixed lifting platformFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

    BertulisElectric hydraulic fixed lifting platformFaktor yang mempengaruhi perubahan harga

  • segera:Peringatan: Maklumat BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga memberi anda BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga oleh syarikat kami, perkhidmatan BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga. BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BauchiPenukar jenis kering 500 kVPositif berat sering naik dan turun harga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!