IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup

  • masa pelepasan:2022-10-07 08:22:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:320
  • Penerangan pantas:

    Iwo,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf o

Kandungan artikel

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

IwoPembuat Transformer

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

AnchoragePerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,IwoName, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup



Dipersediakan dengan pengawal suhu, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Nilai tinggiSyarikat pengubah minyak terjun

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup



Penghakiman cacat pengubah kuasa

peringkatDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Bunyi,IwoBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah,IwoBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

IwoKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • Hirsch HowardLif legu aluminium yang diletak di keretaPenyelidikan kaedah proses pemasangan

    Hirsch HowardLif legu aluminium yang diletak di keretaPenyelidikan kaedah proses pemasangan

  • Hirsch HowardPemulihan ketinggian tinggiKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    Hirsch HowardPemulihan ketinggian tinggiKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • San IsidroPengubahsuaian pengubah kuasaAdakah harganya murah?

    San IsidroPengubahsuaian pengubah kuasaAdakah harganya murah?

  • PSV EindhovenPlatform angkat atas lurus hidraulikKesan sesak

    PSV EindhovenPlatform angkat atas lurus hidraulikKesan sesak

  • PSV EindhovenJembatan naik jenis otomatikApa yang salah dengan perbezaan warna?

    PSV EindhovenJembatan naik jenis otomatikApa yang salah dengan perbezaan warna?

  • BekescsabaJembatan naik hidraulik bergerakAsal

    BekescsabaJembatan naik hidraulik bergerakAsal

  • BekescsabaLif legu aluminium yang diletak di keretaKadar hasil dalam pengeluaran

    BekescsabaLif legu aluminium yang diletak di keretaKadar hasil dalam pengeluaran

  • BekescsabaPemulihan semula bimbitSpesifikasi pemeriksaan

    BekescsabaPemulihan semula bimbitSpesifikasi pemeriksaan

  • segera:Peringatan: Maklumat IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup memberi anda IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup oleh syarikat kami, perkhidmatan IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup. IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IwoPenukar jenis kering scb14Masalah nilai tertutup, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!