MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah

  • masa pelepasan:2022-10-07 08:38:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:295
  • Penerangan pantas:

    Mubi,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Selepas memegang bolt longgar, segel flan

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

MubiKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Lepaskan skru inti

MabopaneSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Solusi bunyi pengubah jenis kering


MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik,MubiPengubah melangkah-up kilang kuasa, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Yang mana lebih baikMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Sebab api dalam pengubah kuasa


MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah



Untuk kebocoran yang telah berlaku, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Penjagaan peralatanDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Contohnya, pada tahun -an,MubiInspection contents of dry-type transformer, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi,MubiPerlindungan suhu pengubah jenis kering, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, perhatikan perkara-perkara berikut:

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • CincinnatiPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunak

    CincinnatiPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunak

  • CincinnatiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPenghantaran

    CincinnatiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPenghantaran

  • BroxtowePengubah kotak kuasa anginAnalisis ciri dan kelebihan

    BroxtowePengubah kotak kuasa anginAnalisis ciri dan kelebihan

  • NancyPlatform angkat hidraulik tetapCara menyesuaikan gelas ke keadaan yang lebih baik

    NancyPlatform angkat hidraulik tetapCara menyesuaikan gelas ke keadaan yang lebih baik

  • NancyJembatan naik jenis otomatikMengapa jumlah udara menjadi lebih kecil setelah menggunakannya dal

    NancyJembatan naik jenis otomatikMengapa jumlah udara menjadi lebih kecil setelah menggunakannya dal

  • Saint LouisJembatan boarding forklift bekasParameter proses terbaik

    Saint LouisJembatan boarding forklift bekasParameter proses terbaik

  • Saint LouisPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaOperasi pintar

    Saint LouisPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaOperasi pintar

  • Saint LouisPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum

    Saint LouisPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum

  • segera:Peringatan: Maklumat MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah memberi anda MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah oleh syarikat kami, perkhidmatan MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah. MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MubiPenukar jenis kotak 400kVApa yang perlu dilakukan apabila terdapat masalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!