OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya

  • masa pelepasan:2022-10-07 08:45:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:131
  • Penerangan pantas:

    Owerri, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi

Kandungan artikel
yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Sebab api dalam pengubah kuasa

OwerriKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga,OwerriHarga pengubah 1000 KVA, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BassetlawLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,OwerriHarga pengubah jenis kering diulang, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kilang pengubah kuasa

Dalam kehidupan harian tertentu, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

penjual besarBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

OwerriPembuat pengubah jenis kering

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu,OwerriSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasi, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • DunaharasztiPrice of 10 ton mobile boarding bridgemaklumat berkaitan

    DunaharasztiPrice of 10 ton mobile boarding bridgemaklumat berkaitan

  • DunaharasztiTingkat kedua lif kecil rumah tanggaOperasi dan penggunaan spesifikasi

    DunaharasztiTingkat kedua lif kecil rumah tanggaOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • BarahonaPengatur penurunan minyak kuasa tinggiIsu panas dalam hidup

    BarahonaPengatur penurunan minyak kuasa tinggiIsu panas dalam hidup

  • LegeonovoPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangu

    LegeonovoPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangu

  • LegeonovoJembatan penerbangan tetap mekanikPerhatian industri yang tinggi

    LegeonovoJembatan penerbangan tetap mekanikPerhatian industri yang tinggi

  • LondonJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiLangkah pengoptimuman tahap

    LondonJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiLangkah pengoptimuman tahap

  • LondonPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUnsur lain fungsi pengedap

    LondonPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUnsur lain fungsi pengedap

  • LondonVilla Home ElevatorKepentingan motivasi

    LondonVilla Home ElevatorKepentingan motivasi

  • segera:Peringatan: Maklumat OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya memberi anda OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya oleh syarikat kami, perkhidmatan OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya. OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OwerriPenukar jenis kotak pengubahApakah jenisnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!