IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • masa pelepasan:2022-10-07 09:11:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:67
  • Penerangan pantas:

    Ila, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan p

Kandungan artikel
yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

IlaBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

BritsPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%,IlaPanduan ujian pengubah kuasa,IlaApa prinsip pengubah kuasa, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Perbaikan kualitiAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,IlaPengubah kuasa, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Perkhidmatan pertamaKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

IlaPemburukan pengisihan Solenoid

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

BandarBentongMaklumat produk lain
  • LincolnPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaBerusahalah untuk menjadikan barisan pen

    LincolnPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaBerusahalah untuk menjadikan barisan pen

  • LincolnPemulihan ketinggian tinggiApa kategori

    LincolnPemulihan ketinggian tinggiApa kategori

  • HuddersfieldPengubah jenis kering adalah baikCara memilih pengeluar operasi

    HuddersfieldPengubah jenis kering adalah baikCara memilih pengeluar operasi

  • VelsenPlatform angkat hidraulik bergerakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

    VelsenPlatform angkat hidraulik bergerakApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

  • VelsenJambatan naik selesaiPerubahan struktur pasaran

    VelsenJambatan naik selesaiPerubahan struktur pasaran

  • EstelgomMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikMengapa begitu serba boleh

    EstelgomMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikMengapa begitu serba boleh

  • EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif

    EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif

  • EstelgomPemulihan semula bimbitMemudaratkan tubuh manusia

    EstelgomPemulihan semula bimbitMemudaratkan tubuh manusia

  • segera:Peringatan: Maklumat IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan memberi anda IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan oleh syarikat kami, perkhidmatan IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan. IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IlaPenukar kuasaDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!