KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna

  • masa pelepasan:2022-10-07 09:48:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:458
  • Penerangan pantas:

    Kishi,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak per

Kandungan artikel

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,KishiPengubah ujian jenis kering, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

KishiKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

FormosaPasukan pengubah kuasa

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka,KishiPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnya, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, muatan boleh disambung.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza,KishiPenukar kotak pengubah jenis kering, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

OK atau tidak?Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pengubah terbenam minyak


KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan



Apa peranan penting pengubah kuasa

Keperlukan pemeriksaanAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

KishiSebab api dalam pengubah kuasa

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • XinqiuJembatan naik hidraulik tetapApakah langkah-langkah operasi

    XinqiuJembatan naik hidraulik tetapApakah langkah-langkah operasi

  • SalsalsalleJembatan boarding mudahBagaimana menangani fenomena calar permukaan

    SalsalsalleJembatan boarding mudahBagaimana menangani fenomena calar permukaan

  • SalsalsallePlatform mengangkat secara keseluruhanKecacatan biasa dalam industri

    SalsalsallePlatform mengangkat secara keseluruhanKecacatan biasa dalam industri

  • SalsalsallePlatform penangkapan utama tahapEmpat bahagian utama reka bentuk pembuatan

    SalsalsallePlatform penangkapan utama tahapEmpat bahagian utama reka bentuk pembuatan

  • TaloqanPengubah terbenam minyakHarga meningkat

    TaloqanPengubah terbenam minyakHarga meningkat

  • DonggangPlatform angkat hidraulik bergerakCara menjaga dengan lebih baik

    DonggangPlatform angkat hidraulik bergerakCara menjaga dengan lebih baik

  • DonggangJembatan naik hidraulik tetapApakah komponennya

    DonggangJembatan naik hidraulik tetapApakah komponennya

  • CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi

    CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna memberi anda KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna oleh syarikat kami, perkhidmatan KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna. KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KishiPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanApa yang perlu diberi perhatian semasa mengguna, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!