IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong

  • masa pelepasan:2022-10-07 10:16:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:538
  • Penerangan pantas:

    Ikirun,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatDalam kes operasi pengubah jenis kering, dan bebe

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini,IkirunApa pengubah elektronik, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

IkirunPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Penukar jenis kering

SoavinandrianaApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong



Lepaskan skru inti

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),IkirunPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasa, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

queryTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,IkirunTentang pengubah, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Ikirun(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

BandarBentongMaklumat produk lain
  • Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

    Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

  • AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

    AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

  • ToulousePemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    ToulousePemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • ToulouseLarge fixed lifting platformPeluang strategik

    ToulouseLarge fixed lifting platformPeluang strategik

  • ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

    ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

  • DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

    DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

  • Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

    Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

  • segera:Peringatan: Maklumat IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong memberi anda IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong oleh syarikat kami, perkhidmatan IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong. IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IkirunPenukar tegangan tinggi elektronikPemborong, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!