LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • masa pelepasan:2022-10-07 10:32:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:99
  • Penerangan pantas:

    Lafia,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Kandungan artikel

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

LafiaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Bahan langsungApa peranan penting pengubah kuasa

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,LafiaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak,LafiaDistribution transformer maintenance, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Lepaskan skru inti


LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

sarankanUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa,LafiaHarga pengubah jenis kering seri scbh15, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

BandarBentongMaklumat produk lain
  • ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

    ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

  • ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

    ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

  • ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

    ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

  • MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

    MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

  • WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

    WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

  • UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

    UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

  • UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

    UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

  • segera:Peringatan: Maklumat LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri memberi anda LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri. LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LafiaPenukar tiga fasa 100kWPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!