Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-10-07 11:57:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:118
  • Penerangan pantas:

    Ikere-Ekiti,Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses ge

Kandungan artikel

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Lepaskan skru inti

Ikere-EkitiKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

KeratsiniApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Segel kebocoran minyak


Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Perubah telinga pemeriksaan

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pengurangan?Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,Ikere-EkitiMinyak Transformer, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Kejujuran dan keuntungan bersamaKebocoran minyak dari radiator paip panas

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,Ikere-EkitiAmbient temperature requirements for dry-type transformer, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Ikere-EkitiJatuh perkara asing dan menghancurkan

Kilang pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

BandarBentongMaklumat produk lain
  • EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif

    EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif

  • EstelgomPemulihan semula bimbitMemudaratkan tubuh manusia

    EstelgomPemulihan semula bimbitMemudaratkan tubuh manusia

  • TelfordPengubah jenis kering bagi kilang kuasaKemahiran

    TelfordPengubah jenis kering bagi kilang kuasaKemahiran

  • KEMET SangkarPlatform angkat hidraulik bergerakCara menguji keletihan

    KEMET SangkarPlatform angkat hidraulik bergerakCara menguji keletihan

  • KEMET SangkarJembatan boardingApakah pengertian umum mengenai nilai bahan

    KEMET SangkarJembatan boardingApakah pengertian umum mengenai nilai bahan

  • ColombesPaksi mendaki hidraulik tetapPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

    ColombesPaksi mendaki hidraulik tetapPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

  • ColombesPlatform angkat bimbitKeperluan rancangan kualiti produk

    ColombesPlatform angkat bimbitKeperluan rancangan kualiti produk

  • ColombesPemulihan semula bimbitCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

    ColombesPemulihan semula bimbitCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

  • segera:Peringatan: Maklumat Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan memberi anda Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan. Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Ikere-EkitiPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasaGaris panduan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!