IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran

  • masa pelepasan:2022-10-07 18:28:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:98
  • Penerangan pantas:

    Isieke,IsiekePengubah terjun minyak 3000,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan

Kandungan artikel
IsiekePengubah terjun minyak 3000,

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

IsiekeAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

GossauKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat,IsiekeStruktur pengubah jenis minyak, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.


IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

manufacturerDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Transformer

Oil leakage of cast iron parts

IsiekeSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum,IsiekePengubah jenis kering adalah baik, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • BarryJembatan naik Huangshi3 cara untuk membantu anda menganalisis

    BarryJembatan naik Huangshi3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • KemnitzJembatan naik hidraulik tetapAdakah nilai pembangunan tinggi?

    KemnitzJembatan naik hidraulik tetapAdakah nilai pembangunan tinggi?

  • KemnitzMobile scissor type lifting platformProses penyahpepijatan dan keperluan umum

    KemnitzMobile scissor type lifting platformProses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • KemnitzLif liga aluminium yang bergerak sendiriApakah peranan penyelenggaraan

    KemnitzLif liga aluminium yang bergerak sendiriApakah peranan penyelenggaraan

  • La PecaParameter pengubah tenggelam minyakBerapa banyak

    La PecaParameter pengubah tenggelam minyakBerapa banyak

  • SzigetszentmiklosHarga trak lift platform hidraulikApakah daya penggerak pasaran yang sangat diperlu

    SzigetszentmiklosHarga trak lift platform hidraulikApakah daya penggerak pasaran yang sangat diperlu

  • SzigetszentmiklosJembatan naik automatikApakah industri

    SzigetszentmiklosJembatan naik automatikApakah industri

  • JacksonvilleJembatan naik kecilApa jenis penggunaan

    JacksonvilleJembatan naik kecilApa jenis penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran memberi anda IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran. IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IsiekePerlindungan penukar tenggelam minyakSelamat datang ke harga pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!