EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

  • masa pelepasan:2024-04-18 11:04:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:66
  • Penerangan pantas:

    Eufatoria,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayak

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

EufatoriaSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apa peranan penting pengubah kuasa

Daerah MeherpurIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Pengubah terbenam minyak

pengetahuanApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pembuat pengubah kuasa

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,EufatoriaModel pengubah kawalan,EufatoriaBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Kualiti yang hebat& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,EufatoriaPembuat pengubah kuasa mengubah semula, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Eufatoria(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Sebelum dan selepas mengambil sampel bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • DresdenJembatan naik bimbit hidraulikKesan terhadap kehidupan

    DresdenJembatan naik bimbit hidraulikKesan terhadap kehidupan

  • DresdenLift bimbit traktifDi mana bahagian bawah musim luruh

    DresdenLift bimbit traktifDi mana bahagian bawah musim luruh

  • DresdenPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan

    DresdenPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • SemarangModel pengubah distribusiApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    SemarangModel pengubah distribusiApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • RadomskoPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah rawatan kakisan permukaan

    RadomskoPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah rawatan kakisan permukaan

  • RadomskoJembatan naik hidraulik tetapBagaimana menilai kualiti

    RadomskoJembatan naik hidraulik tetapBagaimana menilai kualiti

  • TarnufJembatan naik bimbit hidraulikAkal akal asas

    TarnufJembatan naik bimbit hidraulikAkal akal asas

  • TarnufLift gunting bergerak sepenuhnyaStrategi pembungkusan

    TarnufLift gunting bergerak sepenuhnyaStrategi pembungkusan

  • segera:Peringatan: Maklumat EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja? memberi anda EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja? oleh syarikat kami, perkhidmatan EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?. EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EufatoriaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!