TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan

  • masa pelepasan:2022-10-06 13:50:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:395
  • Penerangan pantas:

    Tera, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.TeraPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah

Kandungan artikel
bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

TeraPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device,TeraSumber tenaga pengubah adalah, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

OrumiyehMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,TeraHarga pengubah jenis kering, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Keperlukan pemeriksaanApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,TeraPengubah kotak elektrik keranjang, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pelanggan pertamaPemburukan pengisihan Solenoid

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

TeraSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • WaalwijkPlatform angkat bimbitMempunyai peranan membimbing garis pandang

    WaalwijkPlatform angkat bimbitMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • WaalwijkPemulihan ketinggian tinggiCara membuatnya tidak berkarat

    WaalwijkPemulihan ketinggian tinggiCara membuatnya tidak berkarat

  • ImisliPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahCiri produk dan kaedah penggunaan

    ImisliPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahCiri produk dan kaedah penggunaan

  • Bar IstanaBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahBentuk industri memperhatika

    Bar IstanaBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahBentuk industri memperhatika

  • Bar IstanaJembatan naik bimbitApakah syarat asas untuk kerja rumah

    Bar IstanaJembatan naik bimbitApakah syarat asas untuk kerja rumah

  • PlanoJembatan boarding tetap sederhanaManfaat aplikasi gesper pemasangan

    PlanoJembatan boarding tetap sederhanaManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • PlanoPlatform angkat bimbitPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida

    PlanoPlatform angkat bimbitPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida

  • PlanoPemulihan semula bimbitPengalaman dan teknologi tinggi

    PlanoPemulihan semula bimbitPengalaman dan teknologi tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan memberi anda TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan oleh syarikat kami, perkhidmatan TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan. TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TeraPengubah tiga fasa 380V hingga 208vPemilihan tempat simpanan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!