GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?

  • masa pelepasan:2022-10-06 14:24:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Goure,Solusi bunyi pengubah jenis keringUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:GoureOr

Kandungan artikel

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

GoureOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,GoureFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah,GourePengubah terkubur kotak, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Rach GiaPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %,GourePengubah 2200 minyak yang ditenggelamkan, % dan % mengikut gred.


GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?



Pembuat pengubah kuasa

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Perbaikan kualitiProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

sarankanSelepas mengambil sampel, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

GoureDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

BandarBentongMaklumat produk lain
  • NorfolkJembatan naik hidraulik bergerakProsedur pemeriksaan masuk

    NorfolkJembatan naik hidraulik bergerakProsedur pemeriksaan masuk

  • NorfolkPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarSelamat datang ke potongan besar

    NorfolkPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarSelamat datang ke potongan besar

  • NorfolkFully automatic hydraulic tipping machine hopperKeperluan untuk peralatan

    NorfolkFully automatic hydraulic tipping machine hopperKeperluan untuk peralatan

  • NahrinPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarApakah perubahan di pasaran

    NahrinPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarApakah perubahan di pasaran

  • San FranciscoPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBolehkah anda bekerja pada ketinggian

    San FranciscoPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBolehkah anda bekerja pada ketinggian

  • San FranciscoJembatan pengangkutan gudangSebut harga

    San FranciscoJembatan pengangkutan gudangSebut harga

  • TrapaniJembatan naik hidraulik bergerakKekurangan bahan mentah dalam industri

    TrapaniJembatan naik hidraulik bergerakKekurangan bahan mentah dalam industri

  • TrapaniPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiFungsi yang berbeza digunakan

    TrapaniPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiFungsi yang berbeza digunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk? memberi anda GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk? oleh syarikat kami, perkhidmatan GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?. GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GourePengubah utama ladang anginApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!