PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • masa pelepasan:2024-04-23 14:43:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:391
  • Penerangan pantas:

    Pulawy,Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan diteta

Kandungan artikel

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan,PulawyKllimping bimbit, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

PulawyAlasan utama untuk bunyi tinggi yang dijana oleh motor elektrik ialah: rotor motor dipukul, dipakai berat atau perlindungan rosak, menyebabkan motor elektrik membersihkan bore dan menghasilkan bunyi; Pemegang sejuk motor elektrik rosak atau tidak ditetapkan dengan kuat, yang menyebabkan bunyi yang tinggi; Motor elektrik tidak ditetapkan dengan kuat dan juga boleh menyebabkan getaran, menghasilkan bunyi yang tinggi.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

ZiviniceThe mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Alasan: Penapis diblokir.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Jabatan KewanganMemuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi dan mempunyai kotak elektrik terpisah.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

bagaimanaPenutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar, banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun, keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih, bersih, dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, Banyak orang juga memilih pembuat teknologi apabila memilih untuk membeli jambatan boarding. Pembuat teknologi mempunyai penilaian pengguna yang baik di semua pasar, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, dan kualiti produk di pasar juga dijamin. Mengkhusus dalam pembuat paksi, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Semasa operasi, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi, bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

PulawyApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik,PulawyTekanan hidraulik paksi boarding tetap, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak,PulawyJembatan naik tinggi, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

Papan.


BandarBentongMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan memberi anda PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan. PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PulawyJembatan naik bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!