GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri

  • masa pelepasan:2024-04-19 11:35:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Gra,Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran,GraTrailer folding arm lifting platform, dan restoran di lanta

Kandungan artikel

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran,GraTrailer folding arm lifting platform, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

GraPertama kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

WaubzhehBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, tali dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.


GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri



Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Penjagaan peralatanApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri



Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Risiko kualitiKotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Menurut GB/T-,GraPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

GraSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


BandarBentongMaklumat produk lain
  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

    CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

  • HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

    HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri memberi anda GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri oleh syarikat kami, perkhidmatan GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri. GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKegunaan dan ciri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!