Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri

  • masa pelepasan:2022-10-07 12:28:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:486
  • Penerangan pantas:

    Igbo Ora,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kandungan artikel

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Igbo OraDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

YokosukaApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,Igbo OraPengubah semasa tinggi, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Dry type transformer factory

sarankanPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering,Igbo OraPengubah distribusi sidang Amorphous, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,Igbo OraOil immersed transformer foundation, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Berjanjilah dan berjanjilah.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Igbo OraGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

BandarBentongMaklumat produk lain
  • DallasJembatan naik kecilBidang permohonan

    DallasJembatan naik kecilBidang permohonan

  • DallasPlatform penunggang jenis trek panduanMeningkat pasaran akan datang

    DallasPlatform penunggang jenis trek panduanMeningkat pasaran akan datang

  • DallasJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPenjimatan tenaga dan pengurangan penggunaan adal

    DallasJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPenjimatan tenaga dan pengurangan penggunaan adal

  • Hokumati AzrowPenukar jenis kering 1000kWDedahkan cara menjaga keselamatan

    Hokumati AzrowPenukar jenis kering 1000kWDedahkan cara menjaga keselamatan

  • AucklandPlatform angkat kecil hidraulikAdakah anda tahu bagaimana membersihkan dan membaiki

    AucklandPlatform angkat kecil hidraulikAdakah anda tahu bagaimana membersihkan dan membaiki

  • AucklandMaintenance of boarding bridgeCara melakukan penyelenggaraan pencegahan

    AucklandMaintenance of boarding bridgeCara melakukan penyelenggaraan pencegahan

  • PerpignanJembatan naik kecil sederhanaApakah ciri-ciri produk

    PerpignanJembatan naik kecil sederhanaApakah ciri-ciri produk

  • PerpignanPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis sebab-sebab populariti

    PerpignanPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis sebab-sebab populariti

  • segera:Peringatan: Maklumat Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri memberi anda Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri. Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Igbo OraPerlindungan komprensif pengubah kuasaSorotan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!